*host host*

Ingen förändring angående förkylningen, och på grund av alla A-timmar som vi har i skolan just nu så har man inte tid att va sjuk. Det är bara att sätta på en god min och låtsas att man orkar.
I brist på annat att göra ikväll så började jag på med "min hembygds"-uppgift som skall redovisas i slutet på maj. I uppgiften skall det berättas om allt från kultur till geografi och kända personer. Och tänk att jag till och med hittade några videoklipp på youtube som jag kan ha bra användning av vid redovisningen. Det blir troligen att åka Närpes-runt i helgen och ta kort av olika "sevärdheter" och byggnader m.m Tror det här kan bli riktigt bra, för när man ser lite närmare på Närpes kanske det inte är så dåligt som man trott.

Tror faktiskt att jag skall börja avrunda denna kväll så småningom, om jag blir tvungen att gå med feber till skolan imorgon vill jag åtminnstone sova ordentligt.

Nati nati!




Kommentarer
Postat av: Iri

Krya på dej! <3

2009-04-21 @ 20:55:04
URL: http://iripiri89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0