Torsdag 2.4-09

Sitter hos S. nu och lånar hennes dator. Hon är forfarande i skolan eftersom de har kundarbete idag, så hon borde komma hit kring 6. Jag vet nu inte vad jag ska hitta på nu medan jag väntar, troligen sitter jag bara här och fördriver tiden. Senare ikväll far vi till Ollis ett varv om det nu inte blir alltför sent.

Usch vad jag är avundsjuk på J. och P. som får tillbringa sina dagar i varmare klimat denna vecka, jag vill också! Vi var ju iofs förra våren men inte skulle jag ha haft något imot att åka igen. Helst av allt skulle jag vilja åka till Grekland, för dit har jag aldrig varit, hittills har jag endast utforskat Gran Canaria. Nåjaa det är väl bara att bita ihop och hoppas på bättre tider angående ekonomin.

Ska se ifall de visar något vettigt från finlandskanalerna nu! uppdaterar kanske mera senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0