SUNday!

Det enda som är bra med den här dagen är väl att solen lyser, men jag har inte vågat gå ut ännu och känna på värmen. Det blir troligen att åka ut och söndagsköra lite idag/ikväll, det finns nu inte så mycket annat att göra. Inte för att det är så mycket nöje med att köra upp och ner i Näsby, men vad annat ska man göra? Jag har inte tålamod med att sitta hemma och trycka.
Som tur är så behöver ja inte åka tillbaka till Jeppis före måndagkväll så det känns skönt med lite extra "ledigt". Och om jag inte minns fel så slutar jag redan på torsdag. Man kan nog verkligen inte klaga på för mycket skoldagar, men de delar nog ut uppgifter till höger och vänster så det räcker och blir över. Hur skall man ha någon ro att sitta och försöka koncentrera sig på uppgifter nu när det börjar närma sig varmare tider? Nåjaa det löser sig..

Gårkvällen spenderade jag i Näsby och som körde runt hela kvällen med I. Det blev x antal teboil besök och mycket skratt som vanligt. Ett tag funderade vi på att åka till Logen och lyssna på Flamingokvintetten men vi kom fram till att vi nog sparar oss till Vappen. Skulle va roligt att testa på något annat än Hallis på Vappen, men nog är det ju någon slags tradition det också. Vart vi än åker blir det säkert hur roligt som helst. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0