Söndag 5.4-09

Även denna helg har gått fort förbi och det är återigen söndag. Visserligen börjar jag först halv 11 imorgon så jag får njuta lite av en längre sovmorgon. Fast vi inte har så tungt shema denna vecka så har jag ändå mycket att ta tag i, så får se hur bra det ska gå nu när Tony är här och gör mig sällskap hela veckan.
Vi kom hit till Jeppis igår kväll och tänkte till en början åka på dansgalan, men vi ändrade oss och for till Melody istället. Där var det mycket folk, vilka till största delen bestod av militärpojkar, men det var iaf roligt att åka ut och träffa de som Tony spenderat mycket tid med i Dragsvik.
Idag har vi inte gjort annat än slappat och tittat på x antal avsnitt av Spaniens motsvarighet till Våra bästa år. Second chance heter den på engelska och är numera min favoritserie!

Såå, nu vet ni hur denna helg sett ut lite grann iaf. Nu ska vi ta oss ut på en promenad och så kanske vi går via Makuuni påväg hem. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0