Rundtur i Jeppis..

När jag hade som mest tråkigt så skickade min granne M. och frågade om vi skulle åka och äta någonstans, och jag säger sällan nej till det, så det bar iväg till McDonalds. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord. M. tog också med mig på en litetn sightseeing i Jeppis, fick se allt från slumområden till vattenparker. Roligt att se andra delar av Jeppis än centrum. Efter att vi runnat klart så gick jag upp och hälsade på hennes frass Melvin och så kollade jag i några hårkataloger och funderade lite kring hur jag skall färga det på fredag.. men fortfarande inte några större framsteg, jag tror bestämt att jag överlämnar all makt åt S. så får hon bestämma hur det ska bli.

Nu kryper jag ner under täcket och överlåter mig åt boken "män som hatar kvinnor". Filmen visas nämligen nästa vecka här i Jeppis så vi funderade kanske att åka och se den, så det är nog bäst jag passar på och läser ut boken nu!


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0