Onsdag 8.4-09

Om jag inte är helt ute och cyklar så borde denna dag kallas "askonsdag", om jag minns rätt från lågstadielektionerna. Nåja det jag skall skriva här idag har nu egentligen ingenting att göra med det men jag var tvungen att påpeka det iaf.
Nu bara strålar det påsk vart man än vänder sig och det väntar även lite längre ledigt nu också, vilket verkligen behövs så jag får någon ordning på dessa oändliga skoluppgifter. Jag har ännu inga planer till påsk, utan jag satsar mer på att få ta det lite lugnt för en gångs skull. Alla andra verkar redan ha andra planer, så då passar det ju utmärkt för mig att ta det lugnt, inte sant? J. kommer inte hem förrän på söndag från sin resa, så det blir inget påskfirande tillsammans med henne. Men kanske man kan fira påsken lite i efterhand.. Vi får helt enkelt bara vänta och se vad helgen för med sig för händelser!

Ikväll så ska C. och jag på ett Nettibesök och koppla av med varsin öl. Känns bra att få ta en liten paus ifrån alla pappershögar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0