Man ska ha husvagn..

Har nu under många självstudiedagar gått och funderat på den inkommande sommaren och allt vad den har att erbjuda. Har fått för mig att det skulle vara hur roligt som helst att låna någon husvagn och åka på roadtrip i sommar, kanske till Sverige. Men hur som helst så är det här endast något jag fått för mig de senaste dagarna och det betyder ju inte att det måste bli av. Men om det finns någon som gått och tänkt på samma så kan vi gärna slå ihop våra huvuden och fundera över saken.
En sak som är säker är att det bär av till Åland på Rockoff i sommar. Har ännu ingen aning om vilka artister som kommer dit men festivalen håller på från 17.7 till 25.7. Kanske man borde kolla upp olika bomöjligheter på nätet? Vi bodde på ett hotell/vandrarhem förra sommaren, och iofs skulle vi säkert kunna göra det i år också, men om jag känner mig själv och mina medresenärer rätt så letar vi inte efter något dyrt alternativ.

Ååh vad jag längtar till sommaren nu! :D


Kommentarer
Postat av: Iri

Roadtrip ti sweden, jag kommer absolut mie! :D

2009-04-28 @ 22:12:31
URL: http://iripiri89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0