Let's twist again like we did last summer..

Kom just att sitta och fundera kring sommarens danser och gick därför in på fagerös hemsida och fick till min stora förvåning syn på att det ordnas 8 danser i Fagerö i år. Inte för att jag är någon storfantast av fagerö längre, men det var faktiskt trevligt att se att de ökat på med lite fler danstillfällen än vanligt. Det som jag blev mest överraskad över är att de till och med ska ordna en höstdans tredje oktober, vilket jag tycker låter riktigt mysigt. Då har man ju i allafall något att se framimot när den gråa och äckliga hösten kommer imot.
Men mest av allt ser jag framimot Mötley Crüe's ankomst till Sauna Open Air i Tammerfors och Rockoff. Vi håller tummarna för att sommaren - o9 blir den bästa på länge!

Nu ska jag dansa iväg till sängen, dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0