Jeppis nu då igen..

Men till skillnad från alla andra gånger, så känns det faktiskt ganska skönt att vara här igen. Hit får man komma när man vill ha lite tid för sig själv, och det behöver man nog ibland. Men det blir igen en kortare studievecka, vi avslutar den redan på torsdag. Denna vecka kommer väl mest tid att gå åt till att planera och utföra daghemsbesöken. Imorgon kommer vi att ha en musikstund med de ivriga 5-åringarna. Nervositeten har lagt sig till ro, så nu ser jag bara positivt på det hela. Jag tror det kommer att bli riktigt lyckat med andra ord.
Nu tror jag att ja ska koka lite te och bänka mig framför tv:n och se vad de har för tvprogram att bjuda på ikväll!


Räknade just ut att efter den här veckan så är det bara 5 gånger kvar att åka hit så är det sommarlov, låter det inte härligt? ;)




Älskar Tony <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0