I'm still alive!

Trots påskhelgens vilda bravader så sitter jag här återigen i Jeppis. Otroligt nog så har jag lyckats undvika huvudvärk och illamående, men dessvärre så har jag dragit på mig en grym ryggvärk som inte tycks gå om trots all massage och salvor. Förhoppningsvis så går det om inom kort.
Om jag skall beskriva påsken kort och gott så har den varit precis som jag ville den skulle vara. Hemmafester och inte särskilt mycket pengar har man gjort sig av med. Men som vanligt så har denna påsk inte endast bärt med sig positiva saker, men värre kunde ju ha hänt så vi får va glada att inga större skada är skedd.

Nu väntar en kväll med Harry Potter och saltade cahewnötter. Imorgon är det skolan igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0