God Morgon!

God morgon är väl kanske lite att ta i för min del nu efter min sömnlösa natt. Jag har hostat, hostat och hostat, och ett tag trodde jag nästan jag skulle kvävas. Hostmedicinen funkar inte och det var säkert 30 grader i mitt lilla rum. Så fort jag är färdig så bär det iväg till apoteket efter någon hostmedicin som faktiskt funkar.
Vårsolen fortsätter att steka utanför fönstret, metarn står nu på 25 grader i solen. Men för att hålla sig på den säkra sidan för att bli av med förkylningen så fort som möjligt så är det nog bäst att jag sitter här i mitt lilla och mörka rum.

Men bara så ni vet, nästa vecka ska jag nog vara pigg som en mört på dansgolvet i Hallis, så de så! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du borda kanski far ti en läkare så du får na ordentli hostmedicin =/

2009-04-25 @ 10:32:35
URL: http://mannathegryn.papper.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0