Glad Påsk!

Efter många om och men så bestämde vi oss för att fira påsken redan igår på skärtorsdag. Kvällen spenderade vi hos T's mamma och festprissarna var till att början med T, I, G och jag själv, men senare på kvällen kom några till och ville vara med. Alkoholen minskade rätt fort, och några av oss tog en sväng till JP, där det tyvärr var en väldigt liten folkmängd.
Ikväll blir det gladeligen inget festande för min del, utan jag spenderar troligen min kväll på antingen tebben elller i Näsby city. Får se hur det blir resten av helgen, men vi får se hur det blir med det senare!

Idag fyller familjens frass Findus 10 år så vi firar naturligtvis med ett litet kalas idag! :)




Ett litet smakprov på gårdagens bravader:

   
    


GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0