Första April.

Än så länge så har jag inte blivit lurad idag iaf men man vet aldrig vad som väntar. Jag brukar oftast vara rätt så lättlurad, så jag har kanske inte ens märkt att någon lurat mig idag. Nåjaa det är iaf hur härligt väder som helst idag och hela jag är fylld av vårkänslor. C. var just hit på kaffe och bullar så vi satte oss på ballkongen en stund och njöt av vårsolen.
Imorgon bär det av till S. jag ska nämligen sova över där tills freda när jag ska vara färgmodell åt henne. Och så har ju T. Ohi on imorgon också, så det blir säkert för S. och mig att åka på en öl till Oliver's Inn och fira deras hemkomst. Jeii <3

Nu lite tv-tittande och så småningom blir det matlagning. På dagens meny står det spagetti och köttbullar!


Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0