?

Fick plötsligt en väldig stor "läjdonattack" eller hur man nu ska beskriva det på standard svenska. Jag har nu så länge som möjligt skjutit upp några uppgifter som skall vara färdiga inom kort. Detta resulterar då i att jag nu först känner mig hur stressad som helst. Vi har ett daghemsbesök innestående eftersom jag var sjuk i torsdas så nu måste vi offra en självstudiedag nästa måndag. Den värsta uppgiften av dom alla skall vara klar tills 15 maj och jag fattar fortfarande inte hur jag skall få den klar till dess. Nu får det nog lov och bli sommarlov så fort som det bara går för nu är jag riktigt trött på skolan! Men jag måste försöka lugna ner mig med att det endast är 4 veckor kvar tills sista skoldagen, Thank God!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0