tröttis.

Usch va ja är trött. all information och fakta som matas in i mitt huvud, det är nog orsaken till min trötthet. Torsdag idag och ja tycker det flyter på bra nu hittills, det är ju fredag imorgon så den här veckan har gått väldigt snabbt. Men roligt har de varit. :) Imorgon kommer Tony hem, och på lörda blir det eventuellt fagerö. Ser framimot att åka hem och treffa alla i familjen och alla kompisar :) känns som om man varit borta från dem i en evighet fast man bara varit borta i en vecka. Idag var vi (Christina, Patricia o. jag) till fitness club och kollade lite vad dom har för program och funderade lite över när vi skall börja på med vårt gymmnade, såå nästa vecka börjar vi väl på.. med antingen flexi pilates eller boogie ladies ;)
Roligt att äntligen få börja på med träning, kanske man orkar med skolan bättre då, så man inte behöver va så här trött.

Nu ska ja bädda ner mig i sängen och titta på våra bästa år som jag laddade ner igår, mysigt värre. Vet inte riktigt va ja ska göra ikväll, men de skulle va skönt med en lugn hemmakväll framför datorn. :)

Tony <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0