Trist väder på denna måndagseftermiddag.

Nu har jag och de andra vid BI inlett den tredje studieveckan, oj va de har gått fort. Men usch så mycket man har att göra. Läsa läsa och åter läsa. Har åtminnstone 6 böcker här hemma som jag måste läsa, suck. Nå de har ju gått bra hittills så ja ska nu inte tappa hoppet redan. Men så här blir det när man inte läst så mycket böcker förut, eller läst har ja ju nog, men man läser ju på ett helt annat sätt när man skall försöka komma ihåg innehållet till en tent.
Som jag antytt i rubriken så är det väldigt ruggigt väder i Jeppis idag, kallt och bedrövligt. Tog bilen hit i morse och den här gången fick ja med rätt många gräjjor hit. Mormor hade köpt en kaffekokare åt mig så nu får jag börja koka riktigt kaffe och sluta ansvända snabbkaffet, nu blir Pattran nöjd :D Och så passade jag på och to hit cykeln nu när jag ändå tog bilen, så nu behöver jag inte gå ti skolan längre. Helgen gick fort som vanligt, men med lite tur så kommer Tony hit till Jeppis på onsda, de ska bli kul. <3 Vi har bara tagit de lugnt över helgen, tittat på film, pratat och sovit läänge. skönt. Imorgon skall vi på utfärd från skolan, svedja kallar dom det, så ja kan skriva några rader om de imorgon. Ikväll blir det shopping på city-market, får se nu då om jag hittar nån jacka. Onsda sitz, får se då va vi ska hitta på, ska iaf bli kul att åka ut me klasskamraterna.

Nu ska ja göra mig i ordning och sen ut på stan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0