Torsda och sista skoldagen för denna vecka.

Har bara en timme kvar för idag nu, och så åker ja hem till Närpes. Ska bli skönt med helg, men tanken att ja måste läsa på pedagogisk psykologi som vi har tent i på månda gör mig lite illa till mods. Men nog skall det väl gå om jag läser lite när ja kommer hem ikväll. Imorgon kommer Tony hem <3. Men före jag far och hämtar honom till busstation skall ja umgås lite me Sara :) Vet nu inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen men det återstår att se.

Det närmar sig med storsteg nu tills Josse fyller 18. ;) då ska vi nog minsann ha rolit. Det är väl enda orsaken man ser framimot denna långa vinter, för jag kan tänka mig att det blir många kvällar ute på stan då hon har fyllt år.

Nåjaa, nu ska ja gå på timme, sedan ti c-market, hem och diska lite och packa i bilen och åka hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0