Mycket att göra.

Ojoj, tycker det är något på gång hels tiden. När jag flyttade hit trodde jag att jag bara skulle sitta i min lägenhet fö mig själv och titta ut genom fönstret i brist på något att göra. Men då hade jag nog fel, det är hela tiden något att göra : handla, läsa, städa osv. Har tänkt nu flera kvällar att ja ska lägga mig en stund och vila men tror ni att det funnits tid för det, nej. Nåjaa det är ju snart helg, och helgen är väl till för att vila.
Har läst rätt mycket i en av böckerna så det känns rätt bra så ja tror ja tar en paus över helgen nu från allt läsande och bara spenderar all min tid med Tony <3

Ikväll ska jag, P och C ut på en öl, det skall sitta bra de.

 Nu ska ja laga lite mat och göra mig i ordning så nu avslutar jag mitt skrivande. Skriver mer en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0