Måndag och ny skolvecka.

Andra skolveckan har jag nu inlett vi Enheten för barnpedagogik i Jeppis. Vi slutade halv 3 idag och efter det for vi ut på en liten shoppingrunda ti Prisma, Citymarket o. K-kauppa, handlade lite smått och gott som behövs. Har just precis lagat tomatsoppa så nu är jag mätt och belåten. Funderar på att läsa lite problembaserat lärande nu snart så jag får en inblick i vad det riktigt handlar om. Jag har en bok som jag skulle måsta läsa men det tar ja senare ikväll. Jag tror de blir en lugn kväll ikväll, om inte någon annan har någon annat förslag vill säga, men annars så har jag inga planer.

Har inte så mycket att tillägga idag men kanske jag har mer fantasi någon annan dag.



Vill att det ska bli helg igen så ja får va me älsklingen. Saknar dig varenda sekund.  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0