Helgen.

Skönt med helg nu igen, men jag har ju den där dumma tenten att läsa på, hur ska ja hinna genom allt som allt som ska läsas :s nå ja orkar inte tänka på det nu. Nu ska ja berätta lite om mina helgplaner, men dom är nu inte så omfattande men jag skall nu skriva några rader iaf.
Igår satt ja och läste på tenten nästan hela dagen, men där emellan tittade jag på våra bästa år och skjutsade Denise ti skolmusikkårens övning. Klockan 7 kom Sara till mig, och jag satt fortfarande i badrocken, men jag fixade till mig snabbt och så for vi upp ti "Niesby", eller till Teboil rättare sagt. Det var roligt att tala av sig lite. Sen for vi till busstation och hämtade våra militärpojkar. Allti lika nervöst då man ser bussen komma, det känns som första gången man ska träffas. härlit <3 Sen for Tony och jag till "sjömoora" och åt varsin burgare och efter det hem och goosa hela natten lång. ;)
Idag ska vi bara ta det lugnt, ja ska väl läsa lite nu mitt på dagen. Ikväll blir det väl att skjutsa Josefine och Marita till Vargholmen, när de ska på klassfest. Vi ska väl bara och handla lite och åka hälsa på pappa. Efter det skall vi ha filmkväll me ostbricka.

Jag blev så glad igår när Sara sa att hon skulle komma och hälsa på mig till Jakobstad inom en snar framtid, de ska bli skojj. Och snart är det ju dansgalan i Kristallen i Jakobstad också, får hoppas att militärpojkarna slipper hem den helgen.

Nu ska ja krypa ner i en stund i sängen igen med min sötis, men sen måste jag nog ta tag i tentläsningen, suck.

Ha en bra lördag allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0