Andra skoldagen.

Idag har det gått relativt bra tycker jag, en ganska händelserik dag. Vi fick påbörja två kurser idag; pedagogik som vetenskap och PBL (problembaseratlärande). I slutet på dagen så gick vi på s.k "stadsvandring" i Jeppis och vi fick se var t.ex tandläkaren, biblioteket och busstation fanns :) så nu vet man de då. Fick bekanta oss lite med vår basgrupp så nu känner jag nog några av dem också. Men mest umgås jag med Christina och Patricia, två trevliga typer. :D tror nog att det kommer att bli helt bra det här. Vi skall väl kanske ut på stan imorgon och så kanske bio någon kväll när vi har tråkit, vilket vi har nästan hela tiden. Men man gör det bästa av situationen :) de är ju onsda redan imorgon så de är bara 3 dagar kvar tills helgen. Då blir det myspys för flera och om vi orkar far vi ti fagerö på lördag, det är ju som sakt säsongavslutning. Får se hur de blir.

Nu ska ja lägga mig i sängen och läsa vidare på boken "i dina kläder", och så småningom gå och sova så jag orkar med en till skoldag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0