Tillbaka i Jeppis.

Sitter just nu i skolans datasal och har IT. Det är meningen att vi skall göra en uppgift men jag sitter nu mest och snokar runt på nätet. Jag är för trött för att orka göra nå mycket extra idag. Hmm. det får mig att tänka på att jag har en tent imorgon och hittills har inget fastnat. Men jag fick veta i morse att jag klarat den förra tenten, pedagogisk psykologi. Får hoppas det gå lika bra i tenten imorgon nu då, men det tvivlar jag nog på.

Häljen har gått fort som vanligt. Men jag har nog ändå hunnit med ett och annat. I fredas var jag bara hemma med mamma och kollade idol -08, vilket jag nu inte tycker är någon höjdare i år. Loulou är väl nog den som jag hejjar på, hon har en skön röst.
I lördas for Jag, I och S till S's lägenhet, det var dags för fest. Vi bestämde oss för att testa på det så kallade "100 minuters", vilket går ut på att man skall snapsa öl/cider/lonkero (det går med vad som helst) varje minut, och målet är att man skall uppnå 100 minuter, men vi tog oss bara till 29 minuter och då var vi nog minsann redo för fest. Vi gick till Ollis och där spenderade vi hela kvällen. Träffade på mycket folk, och skämde väl mer eller mindre ut oss för de vi träffade, men det hör väl nog till antar ja. Roligt hade vi nu iallfall. Nu blir det nog inget festande före Josse fyller 18, och det är ungefär efter en månad, så se upp för 6 galna tjejer den 15 november.

Nu ska ja försöka göra nå lite på en här IT-uppgiften. Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0