Skönt med ledig dag.



Idag är det självstudiedag, som det kallas. Vilket betyder att man ska studera på egen hand, och till en viss del så har jag nog gjort det men det blev nog ingen lång stund. Jag hittade nu iallfall en diskussionsfråga nu, men jag ska ännu läsa sista delen i boken om det finns något intressant. Det är ju först på torsda som vi ska ha seminarium. Jag har inte orkat engagera mig med några andra uppgifter ännu, men kanske om jag har tid så gör jag det imorgon innan jag åker i väg till Jeppis.

Gulis imorgon, det kommer att bli så kul. Jag har laddat upp lite redan idag med det som skall med, så jag borde nog klara mig.

Nu skall lillasyster och jag åka till biblioteket.




Söta Mira när hon var liten valp.

Mira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0