Må-Bra-Dag.

Idag måste jag erkänna att jag varit rätt aktiv. I morse klockan halv 10 samlades några från ettan, tvåan och trean vid Fitness Club. Där skulle vi inleda vår "MÅ-BRA-DAG" med att pröva olika träningsmaskiner. Efter det var det Pilates som stod på tur, vilket var väldigt avslappnande och skönt för kroppen. Klockan halv 1 hade vi kost-föreläsning i skolans auditorie med skolans hälsovårdare. Det var nog intressant, men man visste ju nog allt vad hon talade om från förrut. När det var slut så åkte jag hem, lade på datorn och tänkte börja på med en skoluppgift men sängen såg så bekväm ut så jag tog en 2 timmar-sovstund då istället. När jag vaknade var jag pigg som en mört och tog genast tag i städningen, jag har damsugit, torkat damm, tvättat golvet och butt sängkläder. Så nu är det fint och fräscht i min lilla etta. Jag har också packat allt som ska med imorgon, med det är inte så mycket denna gång. Det skall bli skönt att åka hem och chilla me mamma. Jag har en tent nästa vecka också, pedagogik som vetenskap, så ja ska väl nog ta tag i läsningen lite redan imorgon. Vet ännu inte om Tony kommer hem i helgen men förhoppningsvis gör han det.

Nu ska ja gå och duscha så ja inte behöver göra de imorgon och sen ska ja bädda ner mig i sängen och titta på Desperate Housewives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0