Hemma i Närpes.

Idag har det varit väldigt dålit väder och det var inte särskilt rolit att åka bil i 2 timmar i regn. Jag såg knappt något och det var massor med lastbilar på vägen. Nåja halvvägs hem så blev jag på bättre humör när det kom en gammal goding på radio, dagen blev genast mycket klarare. Jag har inte gjort så mycket nytta här hemma ännu, bara legat och tagit det lugnt och kollat på desperate housewives. och vad passar inte bättre till det än med en riktigt kall öl.
Har ännu inga klara planer inför helgen, men jag tror minsann det blir tacokväll hos Josse på lörda. Imorgon skall jag träffa Irene, och så ska ja ge mig ut på jakt efter hårfärg, mitt hår är i desperat nöd av att bli färgat. Men jag har inte bestämt mig vilken färg det blir, något drastiskt blir det dock inte denna gång.

Idag fick vi prova vilken storlek vi skulle ha på våra studie-halare, så nu är jag i värsta extas. Jag vill ha min halare nuuu. Men vi ska väl ta tag i halarbeställningen nästa vecka bara alla har prövat halarna. Det borde ta till slutet på november eller början på december innan vi får dem. Usch va länge, jag kommer nog att dö av iver och väntan. Nå den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. ;)

Nu tror jag bestämt att jag skall ta itu med några uppgifter som skall vara klara nu inom en vecka, så jag inte behöver göra dem över helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0