Gulisintagning.

Jätterolig kväll igår, 2:orna och 3:orna hade nog hittat på ett riktigt roligt program åt oss. Men det blev lite för mycket av det goda, eller hur jag nu skall uttrycka det. Jag kan tänka mig att ja inte är den enda som är i dåligt skick idag. Men som sakt jätterolig kväll. Stafetter, babymatsätning, hinderbana m.m Orkar inte börja räkna upp exakt vad vi gjorde igår, men roligt hade vi och det ser ni säkert på bilderna också. Vi kom iaf andra i att vara bäst utklädd, så vi är nog nöjda.

Igår bestämde jag mig, jag skall bli tutor. Och nu borde allt vara klart med sponsorer till våra studiehalare, så om vi har tur får vi dem troligen före julen någon gång.

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Prison Break och så ta en dusch, och senare blir det troligen att gå ut och handla lite. Jag måst verkligen fylla på lite i kylskåpet tills T. kommer hit på fredag. Det blir mys fö flera hela helgen, så för vår del blir det ett lugnt höstlov, och det ser jag verkligen framimot.





Såhär fina var vi igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0