Fredagskväll med Kulta lonkero och Gossip girl.

Den här dagen började med att jag steg upp ur sängen först klockan ett. Sedan dess har jag lagat mat, handlat lite godsaker tills T. kommer hit, och så har jag städat wc. Och nu sitter jag här och dricker en kulta lonkero och tittar på Gossip girl. Det är många som har talat om denhär serien, men jag har aldrig riktigt tyckt om den, till nu. Den är faktist rätt bra när man en gång kommer in i den. Jag har tittat på 4 avsnitt nu ikväll, men det är väl rätt så förståeligt att jag har lite att göra nu, eftersom T. kommer hit ungefär 11-tiden.

Imorgon skall vi tillreda en lite "finare" middag, och bara ha det mysigt. Känns som en evighet sen vi hade en helg alldeles för oss själva, så det är nog på tiden nu. Älskar min T. så otroligt mycket, han gör mig så lycklig. <3


Nu ska ja nog titta vidare.


Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0