En torsdagkväll i Jeppis.

Alla andra har troligen åkt hem till sina hembyar, men här sitter jag. Tony & jag skall nämligen vara här i Jeppis över helgen, vilket ska bli skönt. Efter sitzen i tisdags så känns det nog inte som om det kommer att bli något partajj denna helg. Det känns konstigt att tänka på att det är höstlov för de flesta, men vi på BI har inget lov. Men vi får ju iofs vara rätt mycket lediga hela tiden, så det är väl nog bäst att inte klaga.
Nåjaa, ikväll blir det nog bara hemmakväll med mig själv, Tony kommer först imorgonkväll, så ja får nog ladda ner några filmer nu så ja har något att sysselsätta mig med till han kommer.

En kanske trög skoldag idag, vi hade litteraturseminarium, vilket nu gick sådär, men jag är inte så aktiv från morgonsidan, vilket säkert många redan märkt. bättre lycka nästa gång!
Efter skolan for jag ut och shoppade lite, det blev några nya tights, hårband, smink, ljus, duk och så lite mat förstås.

Nu ska jag titta på desperate housewives och avnjuta min nystekta pyttipanna.

Ha ett bra höstlov, ni som får ha! ;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Jåh, tå ja ork engager me å faktiskt ta na foton ;)

2008-10-16 @ 20:05:32
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0