Det lekande lärande barnet.

Det lekande lärande barnet är en bok som vi i ettan på BI måste läsa, och nu på torsda skall vi en och en berätta om det vi tyckt varit mest intressant i boken. Ikväll har jag läst igenom nästan allt och försökt att hitta något som jag skulle kunna lyfta fram på torsda, men än så länge har jag inte upptäckt något. Hur svårt kan det va? alla dessa pedagoger och forskare, varför intresserar inget mig? Troligen för att jag är så omotiverad just idag, förhoppningsvis går det bättre imorgon.
Skönt att inte behöva åka till Jakobstad före på tisdags eftermiddag, så får jag läsa i lugn och ro på den här förbaskade boken och förhoppningsvis komma fram till någon vettig slutsats så småningom.
Något positivt som man har att se fram imot är ju att vi har gulisintagning på tisdagkväll och det tror jag kommer att bli riktigt skojj. Jag måste komma ihåg att ta med kameran, för det som vi skall ha på oss så måste nog finnas med på bild. ;)

Nu skall jag fortsätta att fördjupa mig i pedagogikens värld.

Möjligtvis kommer jag med ett mer meningsfullt inlägg imorgon.


Kommentarer
Postat av: Christina

Huuva , ja ha it orka böri på me e na ja enn. Men idaa måst ja ta me i kragan å böri läs. :S :P

2008-10-13 @ 09:27:14
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0