-

Svettig och effektiv träning på gymmet. Det blev inte så lång stund men nog hann jag pröva på en och annan maskin. Trot minsann jag skall blåsa upp min pilates-boll ikväll, så kan ja börja träna lite hemma också. Jag och träningen börjar nog komma överens nu tycker ja, det gäller bara att fortsätta med den regelbundet nu så ska det väl nog så småningom ge resultat.
Ikväll måste jag damsuga lite, och packa ner sakerna som jag skall ha med hem imorgon, och så kanske om någon av oss orkar, så far vi ut på en öl ti Netti. Skulle sitta bra nu efter allt tent-läsande.
Imorgon åker jag hem till ljuvliga Närpes, och den här helgen skall jag bara slappa och ha det mysigt med min pojkvän, som förhoppningsvis kommer hem från militären på fredag. lovely. Men så har vi ju boken "det lekande lärande barnet" som jag skulle måsta läsa, men det blir nog isåfall på söndag.

Nu ska ja ta tag i städningen. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0