Tjugonde maj.

idag har jag varit extremt effektiv (enlit mig själv iallafall). vaknade klockan 10 och började genast städa huset hemma i Norrnäs. Började med ena badrummet och gick senare vidare till mitt rum. Jag blev rätt nöjd med resultaten :D mamma blev jätteglad då hon såg hur bra vi hade städat. Efter allt städande for vi till mormor och åt "klimpsoppa", det är en av min mormors specialiteter. Med mätta magar for vi till Näsby, hämtade Denise och så for hon och jag till Pär och arbetade lite, medan Tony for på fotbollsmatch till Vasa. Ikväll har jag bara varit i lägenheten i Kåtnäs och plockat ner några saker i lådor, eftersom vi snart skall flytta. Bäst att plocka ner lite varje dag så det inte blir så stressigt senare. Har också lyckats klämma in lite träning ikväll också, sit-ups, armhävningar och benpress blev det ikväll. Jag tycker att jag äntligen börjar få till det med träningen nu, jag hoppas att jag orkar med det alla dagar nu framöver :D men jag är tyvärr lite av en lat person, så någon dag kommer jag troligen att bara slappa och kanske äta chips, men lite gott måste man få unna sig ibland. ;)
Jag bestämde mig också att tillreda lite mat åt Tony tills han skulle komma hem, för han förtjänar det, så mycket som han gör för mig. Det kan nog inte finnas någon snällare och omtänksammare pojkvän än Tony. Jag kan verkligen se en lycklig framtid framför mig med honom. <3

Nu ska vi titta på American Pie, den där nyaste filmen. sen blir det att gå och sova. arbetsdag imoron. :)

Gonatt, hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0