Onsdag.

Idag har vi arbetat igen, dagen har gått relativt fort vilket är ovanlit när det gäller att arbeta i växthus. Men jag skall inte klaga, jag tycker det är roligt att väga jordgubbar, mycket roligare än att plocka dem :D men det sköter vietnameserna. Det är så roligt att arbeta med Tony, har får mig alltid att skratta. Kommer nog att bli tomt utan honom medan han är i militären men min vän Sara kommer också att ha sin pojkvän i militären så vi är ju två om det. Vi kommer nog troligtvis att åka ner till Dragsvik och hälsa på dem och se om de sköter sig :D vilket de säkert gör.

Fortfarande inte några brev när det gäller skolor. Börjar bli otålig, kanske jag inte slipper in på någon skolan alls. men det är väl bara att söka på igen nästa år då. Har börjar fundera på den där utbildningen på Åland, tänk vad roligt att få träffa nya människor. Jag är på ett sådant stadium i mitt liv nu då det känns som om jag vill skapa nya kontakter och vänner, och det tror jag att jag kan få på Åland. Jag hoppas att någon skolan snart hör av sig så jag får börja ta itu med vilken jag skall välja.

Vill att det skall bli riktig sommar nu, så att man kan börja hitta på saker och ting. usch vad jag har tråkigt hela tiden, bara sitter i lägenheten framför denna dator. ingen bil har man, tror bestämt jag skall laga på sommarringarna ikväll så att jag entligen kan ta mig någonstans.

Imorgon skall jag troligtvis åka till Josse. jag har sett framimot det hela veckan, man har aldrig en tråkig stund med henne. :) får se vad vi hittar på.

Nu skall jag ta tag i städningen så vi får det färdigt någon gång.


Hejdåå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar tieg ja Laisel!!

2008-05-22 @ 18:10:38
Postat av: Irien

Glömd ti skriv att e va jag som skräjv hede furi :D

2008-05-22 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0