Längesen sist.

Börjar bli en tid sen ja skrev något här nu men nu ska ja ta mig i kragen och skriva några rader.
Idag har jag varit hos Jonathan och arbetat i hans växthus, Jonathan är Irénes friare :D vi plockade tomater och det blir troligtvis att åka dit imoron igen. Kul att få in lite extra pengar så man har råd med Rockoff :D

På fredad inleds tomatkarnevalen, alla närpesbors höjdpunkt på året :D
får hoppas att det är lika roligt som alla andra år. (bortsett från ifjol när det regnade).
Ett minus är att de börjat skära ner på "Tomatrock" som brukar äga rum på lördagen,
förr var gräsmattan utanför ungdomslokalen helt fullsatt och det enda man såg när man
tittade omkring var unga och även gamla som satt å drack och hade d trevligt, men nu
vet jag inte vad som har hänt? Scenen har blivit minde och artisterna sämre. Jag är besviken.
Och jag tror inte jag är ensam om det.
Nåjaa, nu ska ja sluta klaga och tänka positivt. :) Måste ta vara på sommaren nu medan den
varar. Rockoff-resan närmar sig ännu mer, snart får vi åka :D bara flickorna.
Och så får ju jag kolla runt lite också innan skolstarten, så jag inte är helt vilsen när jag
skall börja bo på Åland. :P

Nu ska vi åka till Tonys mamma och titta på hennes nya lägenhet.

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0