Usch vilken slöö dag det har varit..

Jag har varit totalt zombie idag. Jag skulle verkligen behöva lära mig att gå och lägga mig lite tidigare om kvällarna, men ja har allt fö mycket att göra så tyvärr kommer jag mig inte i säng före 12-tiden.
Idag har vi haft utvecklingspsykologi, tent i pedagogiskt förhållningssätt och avslutande seminarium. Det var nu inte så krävande men då man är trött så orkar man helt enkelt inte hänga med så mycket. Så idag har det nog inte varit så många bra prestationer från min sida. suck.

Jag har nu läst lite på musiktent nu ikväll, så nu har jag bara x antal kompendier kvar att läsa :s nåå jag tar väl det på talang. ehm.

På gång :

Imorgon: Julsitz på BI.
15.12: Tent i utvecklingspsykologi
16.12: Tent i musik
17.12 Laga rörselseuppgift
18.12 Observation av E. till "Barns språk"
19.12 Observation av A. till "Naturvetenskap"
20-21.12 Sammanställning av observationerna
24.12 Julafton hos Fam. Kaas.
25.12 Troligen Vasa.
31.12 Nyår, men var?
3-4.1 Förberedelse för muntlig redovisning av observation till "Barns språk"
5-6.1 TA DET LUGNT.
7.1 Skolan börjar igen. Redovisning av observation.

Usch mitt jullov kommer i princip att bestå av uppgifter, uppgifter och uppgifter..
Nå om jag vill bli btgl så måste jag väl stå ut med "lite" möda.


Imorgon är det sitz som gäller, får se då vad de har att bjuda på. Spännande att se vad man får för märke till studiehalaren. Men på lörda så blir det nog lugnt, skall bli skönt.

Nu ska ja titta på Singing bee. Jag undrar vad mina grannar tycker om min sångröst, för jag kan inte låta bli att sjunga med. :)



Kommentarer
Postat av: Christina

Åh, vilken fräsch drink ;) Ja hoppas vi får sånade tå vi komber ti tett imåron ;)

2008-12-11 @ 20:44:29
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0