Det närmar sig julafton..

Och jag har fortfarande inte fått några julkänslor. Men ikväll ska ja och lyssna på " de vackraste julsångerna" till kyrkan me Glenn, Bella och Iréne. Förhoppningsvis kommer julkänslorna efter det.

Denna helg har nu inte varit så givande. Julstädning för flera har det varit och julstädning innebär också stress. Jag tror vi alla är lite störda på varandra efter denna helg. Men nu har vi nu snart allt städat så kanske man kan slappna av lite.
Förhoppningsvis så blir juldagen mycket mer givande en vad gårdagen blev.

Imorgon ska ja och handla de sista julklapparna. Men ja är lite osäker på om jag ska åka till VaSa eller om ja kanske hittar julklapparna i Närpes. Får se. För varken Tonys eller min bil är i något bra skick, så ja vill nu inte direkt utmana ödet och åka enda till Vasa.

Nu vill ja att de ska va tisda så älskling kommer hem!
Och då behöver jag inte va ifrån honom på 12 hela dagar. HÄRLIGT.. <3




God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0