Julfest på BI.

Ikväll har vi haft julfest och det var nog helt lyckat må ja säga. Vårt program gick snabbt och smärtfritt utan några märkbara fel. Tvåornas och treornas program var också bra, särskilt tvårornas. Enda negativa med det hela så är att vi haft lite för knapp tid att öva, så till nästa år börjar vi nog i tid så att det blir riktigt bra ;)
På fredag har vi julsitz, men tyvärr så får vi inte ha på våra nya halare eftersom att det är en "finsitz". De blir att åka hem tidigt på lördagsmorgon och då blir det julshopping med mamma och syster. På kvällen blir det nog bara lugnt framför tv:n och antagligen med utvecklingspsykologins grunder eller musikmaterial till tenterna som ja har på månda och tisa nästa vecka. hoho.

Om jag fick välja så skulle jag vilja hinna träffa alla nära och kära när jag är hemma på helgerna, men tyvärr så finns inte den tiden. Alla dessa tenter och inlämningsuppgifter håller på att suga musten ur  mig. Ibland kan jag nog förstå med om någon anser sig bortglömd eller så ibland, men om ni skulle komma till BI någon dag och se så tror jag nog att ni skulle förstå mig. Man vill hinna umgås med mamma och syster, hälsa på pappa, farmor o. farfar och mormor. Och förutom det så vill ja ju självklart hinna träffa mina kompisar. Men över jul skall man väl nog hinna ge lite tid åt alla. Men som sakt jag hoppas ni förstår att när man studerar på universitetsnivå, som jag så fint vill kalla det, så tar skolarbeten upp väldigt mycket av ens lediga tid.

Nu ska ja ta tag i pedagogiska förhållningssätt, som vi har tent i imorgon.


Kommentarer
Postat av: Pia

Oj fydå fö en massa skolarbet!:( Känder igen me! Vi hag 4 tenter förra vikon! Dom tror som att man hiendar me hur mytjy som helst. Nåja, e je ju bare en begränsad tid. He tar ju slut naongang! :)

2008-12-15 @ 15:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0