Juldagen..

Det var nog fullt ös överallt i Vasa centrum igår kväll och alla var lika fulla. Vi började på hos Höglund i hans lägenhet och Brage kom efter oss kl. 20. Vi startade på Ollis och som tur var så var det inte så lång kö då vi kom dit. Inom en timme ungefär så var det nog fullt på Ollis och trångt blev det. J., M. o. jag bestämde oss för att gå till Royal ett varv också och där var det nog helt okej. Stort dansgolv hade dom, och det var ju bra ;)
Det var nog riktigt roligt igår, särskilt mot slutet av kvällen. Synd bara att det ska gå så fort när man har roligt.
Får se om det blir att åka ut i helgen, tror nog att jag sparar mig tills nyår. Men var skall man vara då? Alltid samma problem alla år. Nog finns det några ställen dit man kanske skulle kunna åka men ja är nu inte riktigt säker på om jag kommer trivas där. Nå det återstår att se vart det bär av.






Nu ska ja börja avrunda mitt skrivande, soffan och TV:n väntar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0