Jag tror bestämt att jag skall bli nykterist efter nyåret..

Efter gårdagens bravader på Ollis så tror jag nog att det blir ett väldigt nyktert år 2009. Jag har fått höra en och annan detalj från igår så resten av denhär dagen så tror jag att jag spenderar under täcket. Men roligt var det ju nog igår trots allt, synd bara att man inte minns så mycket, men jag har ju som sakt fått höra det av andra så. Men jag har nu inte haft så där roligt på väldigt länge, så tack Josse för en rolig kväll!
Jag undrar om man alls har några hjärnceller kvar nu tills skolan börjar igen, förhoppningsvis finns det några kvar som kan hjälpa mig att överleva alla föredrag och alla uppgifter som skall vara klara tills vi börjar igen.
Jag är nog lite osäker om det blir något nyårsfirande för min del, som det känns nu så tror jag att jag gör det bäst om jag stannar hemma.

Nu tror jag bestämt att jag ska fräscha upp mig lite, det blir väl kanske att åka upp på pizza så småningom.





Kommentarer
Postat av: Christina

Haha :D har du morkkis ? ;) E kan var lite fö myki åv de goda ibland tyvärr.. :P Men vent bara .. PÅ onsda e du nåo fit for drunk tibaks ;)

2008-12-28 @ 15:20:38
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0