Dan före dopparedan..

Japp. imorgon är det julafton, och då bär det av till Töjby. Mest längtar jag till julmaten, det finns inget bättre än det. Och vet ni va? idag har jag till och med fått lite julkänslor. När jag vaknade och tittade ut så såg jag att det låg snö över allt och solen lyste. underbart <3

Igår var jag med Iréne till Vasa, och det sista-minuten-julklappsshopping som var aktuellt. Så nu har jag alla mina julklappar handlade. Ojoj va pengarna går åt, men det är väl ganska självklart nu när det är jul. Efter nyår skall jag nog börja på med mitt sparande som jag så länge funderat på.

Igår passade jag också på att ändra min hårfärg. Jag klarar inte av att ha håret tråkigt brunt någon längre tid, jag är en person som vill sticka ut ur mängden lite då och då. Såhär blev resultatet:




FÖRE..                   EFTER..



Medan jag var därute och skapade rutorna så passade jag också på att ta en vinterbild. Det har ju inte direkt varit så fint vinterväder hittills så.






Nu tror jag no bestämt att jag skall ta tag i några uppgifter som ska vara klara efter jul. Jag har no bara satsat halvhjärtat på dessa uppgifter men man kan nu inte plåga sig själv hur mycket som helst heller. Julen är ju till för att man skall umgås med familjen och njuta. Så uppgifterna kommer nog i andra hand nu.



GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jätteschnuggt ! :)

2008-12-23 @ 15:35:41
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0