12.12-08

Idag fick vi sluta redan kl. 12 så nu har jag gott om tid att förbereda mig inför kvällens sitz. Ett tag kändes det nog som att man skulle ha kunnat åka hem idag redan, men nog är det roligt att vara på sitz också. Kommer väl hem till Närpes först mot lördagskvällen, det blir nämligen julklappsshopping på lördag i Vasa.

Jag tycker nog att julkänslorna börjar komma krypande nu trots allt. Men denna jul, liksom förra julen, kommer ju nog inte att bli som vanlig. Men man måste ju göra det bästa man kan av situationer, antar ja.
Snart har jag nu alla julklappar handlade, så då behöver jag inte tänka mer på det. Men min ekonomi måste jag väl däremot tänka på.

Hmm nu tror jag besämt att jag ska börja laga mig färdig lite grann, så jag får sätta mig i lugn och ro och dricka lite sen ;)

Ha en bra helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0